Wednesday 27 July 2011

Endless??

家家有本难念的经, 我家的那本经好像永远念不完似的.
可悲啊, 这场~ 始终没完没了.
白头人送黑头人. 会有这一天吗???
我不清楚, 我不知道.
但, 我很清楚生老病死这四个字.
他总有一天会走, 会离开我们.
虽然我们全部已经做好坏的预测,
可是我还是很害怕, 很害怕到时候在我眼前的那一幕!!
每当想到那种情景, 人会变得很紧绷, 胸口会痛, 心跳很快~
为什么~ 为什么~??
我真的很难接受每天过着提心吊胆的日子.
家人过得不开心, 我自己也不快乐啊~
唉!!!
想哭却哭不出来, 那种激在心里面的痛与难受.
无人能知晓这种无助的心情.
很想大喊~~~~
明明是很累, 可是头脑还是极度活跃, 不停的在思考~
我还是会努力把家人关系弄好, 加油!
因为我知道--家和万事兴!!

3 comments:

Koh Kian Fai said...

wah dun la think until like "白头人送黑头人" . . . be strong!! :)

Jamy Fong said...

有时候事情会令你不得你会那样想 @@

said...

Hi Jamy...

You are so kind to give me your facebook-account. I don't have a FB-account, but if I ever get one, I certainly will add you Jamy. I will make a note in my documents so I don't forget it when the time comes. I only use the blogging feature of Google right now from time to time.

It's raining on this side of the planet above my country, 'it's a grey day' as we say here.

Have a pleasant week and take care Jamy.


Jan