Wednesday 22 September 2010

Mid-Autumn Festival '10

Special gift from mum' frenx :)

wow.. special inside.. cool!

Today lunch at home ^.^

Happy mOonCake Festival to my friend and family~~~~~




Jamy


9 comments:

Garan said...

你妈妈的朋友送的月饼很精致,可惜没机会尝一尝。。。=( hmmm.....很丰盛的家庭午饭哦~。我也很久没吃妈妈煮的菜了,很怀念。。祝你我中秋快乐、你我心想事成啦~。

Alex❤俊輝 said...

好特別滴1盒月餅...
我怎麼沒發覺到呢>.<
早知道那時我也放刀刀叉叉給你了>.<
oppssssss!

Jamy Fong said...

Garan...谢谢你!希望你我每天都过得很快乐~ =.= hehehee :)

haha alex, 你好好笑ey.. 给你气死了~刀刀叉叉~
有看到吗?还有鱼ler.. cool wat~~ ^.^

Alex❤俊輝 said...

嗯咯,還有魚呢>.<
我要放鯊魚給你>.<

Jamy Fong said...

uiii, 鯊魚 not cute pun.. >.<

Alex❤俊輝 said...

那豬頭要什麼魚呢?
"木魚" 哦?
哈哈 (^oo^)

Jamy Fong said...

花罗汉... hahaa...

Garan said...

how about "鱿鱼".....?

Jamy Fong said...

hahaa.. can oso.. lol :D